PHOTOBOOTH OP UW EVENEMENT

GREENSCREEN PHOTOBOOTH OP UW EVENEMENT

Een greenscreen photobooth op uw evenement is een perfecte manier om tijdens uw evenement op een leuke manier in contact te komen met de bezoekers, ze een leuke ervaring met uw merk of product te geven en daarna te voorzien van een mooie herinnering in de vorm van een fraaie afdruk.

Het geeft gelegenheid om in gesprek te gaan met de bezoekers en door uw logo en tekst mee te printen blijft uw merk lang onder de aandacht. Mooie manier van brand activation en het zorgt voor brand awareness! Door gebruik te maken van greenscreen heeft u talloze mogelijkheden om uw bezoekers steeds weer te verrassen met andere achtergronden!

BRAND ACTIVATION

Plaats bezoekers in uw merk of product, laat ze het ervaren en geef ze een foto mee als herinnering met uw merknaam erop.

OPTIMALE Routing

Om veel mensen op de foto te kunnen zetten hebben we een uitgekiende routing en zelf ontwikkelde en geoptimaliseerde software  waarbij het foto’s maken en afdrukken gescheiden is, snelle printers en goed opgeleide teams.

Printen & digitaal

We geven de foto uitgeprint mee voorzien van een etiket met QR-code. Deze QR bevat een unieke link naar de fototoon webpagina. Op die manier is de privacy gewaarborgd.

Fotokaart / FOTOMAP

We kunnen de foto meegeven in een fotomap, die u kunt laten bedrukken in uw huisstijl met uw boodschap erop. Onze ervaring is dat deze  heel lang thuis blijven staan, met uw merk erop.

VOORBEELDEN EVENEMENTEN

LUFTHANSA LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ –
brand activation – B2C

In de video ziet u een voorbeeld van effectieve brand activation voor Lufthansa.

Bezoekers waanden zich even in New York of Miami (plaatsen waar Lufthansa op vliegt) en hadden veel lol bij het maken van de foto. Aan het maken van de foto was een win-actie gekoppeld: uit de Instagram posts werd de leukste foto gekozen en deze bezoekers kregen aan het einde van de dag twee vliegtickets.

Op deze manier werd het bereik van Lufthansa groter dan alleen het aantal mensen dat het evenement bezocht, ook de vrienden van deze mensen werden bereikt.

LOWA WANDELSCHOENEN – brand activation – B2C

In de LOWA video case ziet u een ander voorbeeld van het tot leven brengen van uw merk, in dit geval tijdens de 4 daagse van Nijmegen.

Bezoekers liepen (op een groene loopband) van de stad, door het weiland, de bossen en de bergen naar het hooggebergte: allemaal plekken waar de verschillende LOWA schoenen zich thuis voelen. De bezoekers zien zichzelf op een groot TV scherm voor zich, terwijl ze door de verschillende omgevingen lopen.

Direct na afloop kregen de bezoekers een mooie ansichtkaart bedrukt met een boodschap van LOWA en door ons voorzien van een etiket met QR-code waarmee de bezoekers de video konden bekijken.

MAGICSHOOT GROTE SETUP