PHOTOBOOTH OP de BEURS

De juiste mensen zorgen ervoor dat een greenscreen photobooth op de beurs succesvol wordt

Als u ervoor gekozen hebt om op een beurs uw bedrijf of product te presenteren dan wilt u hier zoveel mogelijk uit halen. Vooraf kunt u mensen uitnodigen of zelfs afspraken inplannen met bestaande klanten en prospects. Tijdens de beurs wilt u de juiste mensen naar uw stand trekken, dit kan met een photobooth op de beurs.

‘Aannemen en doorgeven’

Een gratis foto voor de beursbezoeker kan hier zeker een rol bij spelen, mits goed ingezet. Wij hebben veel onderzoek gedaan op beurzen en gekeken naar hoe greenscreen fotografie middels een photobooth op de beurs wordt ingezet. Het valt of staat met de teams die er voor uw aanwezig zijn. Wij zorgen ervoor dat onze mensen begrijpen wat ze voor u aan het doen zijn, dat ze uw merk vertegenwoordigen op een enthousiaste manier en dat ze enkele vragen over uw product of dienst zelf kunnen beantwoorden voordat ze de bezoekers begeleiden naar uw vakmensen. Aannemen en doorgeven dus!

Greenscreen fotografie is merkbeleving pur sang

Een greenscreen photobooth op de beurs kan helpen om de bezoekers al even het idee te geven hoe het is om uw product te gebruiken en kan mensen al op de plaats van hun vakantiebestemming plaatsen. Het vormt een mooi begin van een goed gesprek en het geeft een mooie herinnering mee, die niet weggegooid wordt met de stapel folders, omdat foto’s lang bewaard worden. U kunt (met toestemming van de bezoekers) e-mail adressen verzamelen en u kunt op de foto toon pagina een mooie aanbieding doen en door linken naar uw website.

Return on Investement

Klantcontact maken, productbeleving, contactgegevens verzamelen, producten verkopen. Wij helpen u om bezoekers met uw merk in contact te brengen.

AANPAK TIJDENS de beurs

Onze aanpak tijdens de beurs is:

  • aantrekken (attract)
  • in gesprek gaan (connect)
  • herinner (foto geprint)
  • stuur door naar expert (redirect)

Na de beurs

We kunnen de foto printen of mailen. Dit verschaft u emailadressen (mits vooraf aangegeven aan de bezoeker).

De fototoonpagina laat de foto makkelijk delen op social media en hier kan een  mooie aanbieding gedaan worden.

Ervaring

We denken graag met u mee en geven graag onze mening en bieden onze ervaring aan in een gesprek met u.

NEEM CONTACT MET ONS OP

VIDEO CASE

Bekijk onze video’s om ee indruk te krijgen van de sfeer op een beurs, de interactie tussen de fotograaf en de bezoekers en de blijheid die het oproept bij de bezoekers.

Business 2 Business (B2B) vakbeurs

Onderstaande video toont een vakbeurs (Provada). Daaronder vind u een video over een B2C beurs (consumenten, Vakantiebeurs).

Business 2 Consumer (B2C) consumentenbeurs

Onderstaande video laat zien hoe MagicShoot tijdens de Vakantiebeurs werkt, een Business 2 Consumer (B2C) beurs.

PASSEND TEAM

Greenscreen is leuk om naar te kijken als anderen het doen en leuk om te doen, maar soms hebben bezoekers een uitnodiging nodig om zelf op de foto te gaan. Onze vriendelijke teammedewerkers kunnen helpen om bezoekers in het gangpad aan te spreken om hen uit te nodigen om op de foto te gaan. Per type beurs kijken wij welke mensen we hier het beste voor kunnen inzetten.

Omstanders schermen

Een scherm waarop omstanders live meekijken naar wat er aan de andere kant van de fotokast gebeurd en een scherm waarop de gemaakte foto’s getoond worden.

Op dat laatste scherm start een animatie van reeds gemaakte foto’s na 10 seconden, waardoor bezoekers van de beurs inspiratie kunnen opdoen. Daarnaast kunnen we hier productvideo’s op laten zien.

Ruimte

Beursoppervlakte kost een hoop geld. Wij gebruiken een breedte van 3 meter en een vloeroppervlakte van 3×3 meter.

De wand en het tapijt stemmen we af met uw standbouwer indien u daar gebruik van maakt.