Beurzen

Return on Investement

Klantcontact maken, productbeleving, contactgegevens verzamelen, producten verkopen. Wij helpen u om bezoekers met uw merk in contact te brengen.

AANPAK TIJDENS de beurs

Onze aanpak tijdens de beurs is:

  • aantrekken (attract)
  • in gesprek gaan (connect)
  • herinner (foto geprint)
  • stuur door naar expert (redirect)

Na de beurs

We kunnen de foto printen of mailen. Dit verschaft u emailadressen (mits vooraf aangegeven aan de bezoeker).

De fototoonpagina laat de foto makkelijk delen op social media en hier kan een  mooie aanbieding gedaan worden.

Ervaring

We denken graag met u mee en geven graag onze mening en bieden onze ervaring aan in een gesprek met u.

VIDEO CASE

PASSEND TEAM

Greenscreen is leuk om naar te kijken als anderen het doen en leuk om te doen, maar soms is er wat schroom.
Onze teams kunnen helpen mensen uit het gangpad uit te nodigen om op de foto te gaan. Per type beurs kijken wij welke mensen we hier het beste voor kunnen inzetten.

Omstanders schermen

Een scherm waarop omstanders live meekijken naar wat er aan de andere kant van de fotokast gebeurd. En een scherm waarop de gemaakte foto’s getoond worden. Op dat laatste scherm start een animatie van reeds gemaakte foto’s na 10 seconden, waardoor bezoekers van de beurs inspiratie kunnen opdoen. Daarnaast kunnen we hier productvideo’s op laten zien.

Ruimte

Beursoppervlakte kost een hoop geld. Wij gebruiken een breedte van 3 meter en een vloeroppervlakte van 3×3 meter.

De wand en het tapijt stemmen we af met uw standbouwer indien u daar gebruik van maakt.

Neem voor meer informatie contact met ons op

We nemen graag de tijd voor u als het om u te adviseren en een creatief plan te maken.