Beurzen

Return on Investement

Een beslissing om op een beurs te staan met een bedrijf zou ingegeven moeten zijn door een duidelijke visie over wat het oplevert. Bij bedrijven die producten verkopen is dat eenvoudiger: contacten op de beurs doorzetten naar afspraken na de beurs en uiteindelijke verkopen zouden aan elkaar gelinkt kunnen worden. Bij organisatie zoals Verkeersbureaus die op de Vakantiebeurs een land moeten promoten is dit minder eenvoudig te meten.

Tijdens de beurs

Bij de meeste organisatie op de Vakantiebeurs die een land of regio promoten gaat het volgens ons om 4 dingen op de beurs:

 

  • trek mensen naar de stand, greenscreen fotografie is leuk om naar te kijken en om te doen
  • creeer een opening voor een gesprek, bijvoorbeeld naar aanleiding van de achtergronden
  • Geef de mensen een herinnering mee, in ons geval in de vorm van een foto, die ze niet direct weggooien. Op die manier blijft het land of de regio veel langer onder de aandacht. 
  • verwijs naar experts op de stand voor meer informatie en een folder

Na de beurs

We kunnen de foto printen maar ook een link mailen. Dit geeft u de gelegeheid om de e-mailadresen te verzamelen (met een optin) en de mensen erna te emailen. 

Op de fototoonpagina kan de foto bekeken worden en gedeeld via social media waardoor het bereik veel groter wordt. 

Hier kan ook een mooie aanbieding gedaan worden of worden doorgelinkt naar de highlight op uw eigen website.

Na de beurs kunnen wij u de e-mailadressen als een lijst geven en inzicht in de hoeveelheid doorkliks per social medium.

Ervaring

We denken graag met u mee en geven graag onze mening en bieden onze ervaring aan in een gesprek met u. We zullen het ook aangeven als wij denken dat we niet voldoende toegevoegde waarde kunnen bieden.

The right team for the job

Greenscreen is leuk om naar te kijken als anderen het doen en leuk om te doen, maar soms is er wat schroom.
Onze teams kunnen helpen mensen uit het gangpad uit te nodigen om op de foto te gaan. Per type beurs kijken wij welke mensen we hier het beste voor kunnen inzetten. 

Omstandersschermen

Een scherm waarop omstanders live meekijken naar wat er aan de andere kant van de fotokast gebeurd. En een scherm waarop de gemaakte foto’s getoond worden. Op dat laatste scherm start een animatie van reeds gemaakte foto’s na 10 seconden, waardoor bezoekers van de beurs inspiratie kunnen opdoen. Daarnaast kunnen we hier productvideo’s op laten zien.

Ruimte

Beursoppervlakte kost een hoop geld. Wij gebruiken een breedte van 3 meter en een vloeroppervlakte van 3×3 meter.

De wand en het tapijt stemmen we af met uw standbouwer indien u daar gebruik van maakt.

Neem voor meer informatie contact met ons op

We nemen graag de tijd voor u als het om u te adviseren en een creatief plan te maken.